Thermometer van Groep 7 van Voorbeeldschool uit Schoonhoven | Aantal leerlingen: 23 | 4 april 2024 |
Totaallijst van Groep 7 | Aantal deelnemers 23 | Laatste afname 4 april 2024 |
Ik voel me op school veilig genoeg om ... |
|
|||||||||||||||
te zijn wie ik ben |
|
|||||||||||||||
voor mijn geloof uit te komen |
|
|||||||||||||||
mijn mening te geven |
|
|||||||||||||||
te kiezen en te doen wat ik wil |
|
|||||||||||||||
te gaan en te staan waar ik wil |
|
|||||||||||||||
Ik voel me op school veilig ... |
|
|||||||||||||||
in de klas |
|
|||||||||||||||
in het schoolgebouw |
|
|||||||||||||||
in de kleedruimte van de gymzaal |
|
|||||||||||||||
op het schoolplein |
|
|||||||||||||||
in de buurt van de school |
|
|||||||||||||||
Ik vind dat de school ... |
|
|||||||||||||||
goed op de regels let |
|
|||||||||||||||
goed helpt als je hulp vraagt |
|
|||||||||||||||
pesten en geweld goed aanpakt |
|
|||||||||||||||
discriminatie goed aanpakt |
|
|||||||||||||||
Ik voel me op school prettig met ... |
|
|||||||||||||||
de andere kinderen |
|
|||||||||||||||
de juffen en meesters |
|
|||||||||||||||
andere mensen die op school werken |
|
|||||||||||||||
de leerlingen van andere scholen |
|
|||||||||||||||
Ik heb op school vaak last van ... |
|
|||||||||||||||
uitschelden |
|
|||||||||||||||
dreigen met woorden |
|
|||||||||||||||
stuk maken of stelen van mijn spullen |
|
|||||||||||||||
uitsluiting (niet mee mogen doen) |
|
|||||||||||||||
pesten |
|
|||||||||||||||
slaan en schoppen |
|
|||||||||||||||
discriminatie |
|
|||||||||||||||
Ik word op school gepest ... |
|
|||||||||||||||
om hoe ik eruit zie |
|
|||||||||||||||
om wat ik wel en niet goed kan |
|
|||||||||||||||
om mijn afkomst of geloof of cultuur |
|
|||||||||||||||
om de manier waarop ik spreek en schrijf |
|
|||||||||||||||
omdat ik een jongen of een meisje ben |
|
|||||||||||||||
Ik doe zelf mee aan ... |
|
|||||||||||||||
uitschelden |
|
|||||||||||||||
bedreigen met woorden |
|
|||||||||||||||
stuk maken of stelen van spullen |
|
|||||||||||||||
uitsluiten (niet mee laten doen) |
|
|||||||||||||||
pesten |
|
|||||||||||||||
slaan en schoppen |
|
|||||||||||||||
discriminatie |
|
|||||||||||||||
De sfeer in de klas ... |
|
|||||||||||||||
In onze klas kan je veilig jezelf zijn |
|
|||||||||||||||
De kinderen hebben respect voor elkaar |
|
|||||||||||||||
De juf of meester is eerlijk en goed voor alle kinderen |
|
|||||||||||||||
Als je iets goed doet krijg je complimenten |
|
|||||||||||||||
Niemand pakt zomaar iets van je: kinderen vragen het je eerst |
|
|||||||||||||||
Het is normaal om vragen te stellen en kritiek te geven |
|
|||||||||||||||
Bij ruzie en pesten ... |
|
|||||||||||||||
Als je last van iemand hebt kun je NEE of STOP zeggen |
|
|||||||||||||||
Als kinderen je pesten dan zeggen andere kinderen STOP |
|
|||||||||||||||
Als je NEE of STOP zegt dan stoppen kinderen ook echt |
|
|||||||||||||||
Als het niet stopt kan je de juf of meester erbij halen |
|
|||||||||||||||
In de klas lossen we ruzie zonder geweld op |
|
|||||||||||||||
© Sociogram Online |
Ik voel me op school veilig genoeg om ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
te zijn wie ik ben | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
voor mijn geloof uit te komen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
mijn mening te geven | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
te kiezen en te doen wat ik wil | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
te gaan en te staan waar ik wil | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik voel me op school veilig ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
in de klas | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
in het schoolgebouw | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
in de kleedruimte van de gymzaal | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
op het schoolplein | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
in de buurt van de school | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik vind dat de school ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
goed op de regels let | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
goed helpt als je hulp vraagt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pesten en geweld goed aanpakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
discriminatie goed aanpakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik voel me op school prettig met ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
de andere kinderen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
de juffen en meesters | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
andere mensen die op school werken | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
de leerlingen van andere scholen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik heb op school vaak last van ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
uitschelden | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
dreigen met woorden | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
stuk maken of stelen van mijn spullen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
uitsluiting (niet mee mogen doen) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pesten | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
slaan en schoppen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
discriminatie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik word op school gepest ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
om hoe ik eruit zie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
om wat ik wel en niet goed kan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
om mijn afkomst of geloof of cultuur | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
om de manier waarop ik spreek en schrijf | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
omdat ik een jongen of een meisje ben | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Ik doe zelf mee aan ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
uitschelden | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
bedreigen met woorden | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
stuk maken of stelen van spullen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
uitsluiten (niet mee laten doen) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pesten | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
slaan en schoppen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
discriminatie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
De sfeer in de klas ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
In onze klas kan je veilig jezelf zijn | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
De kinderen hebben respect voor elkaar | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
De juf of meester is eerlijk en goed voor alle kinderen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Als je iets goed doet krijg je complimenten | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Niemand pakt zomaar iets van je: kinderen vragen het je eerst | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Het is normaal om vragen te stellen en kritiek te geven | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Bij ruzie en pesten ... | nee | - | 0 | + | ja | |
Als je last van iemand hebt kun je NEE of STOP zeggen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Als kinderen je pesten dan zeggen andere kinderen STOP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Als je NEE of STOP zegt dan stoppen kinderen ook echt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Als het niet stopt kan je de juf of meester erbij halen | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
In de klas lossen we ruzie zonder geweld op | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
© Sociogram Online |
Leerlingprofielen van Groep 7: | |||||||||
Bas |
|
||||||||
Daan |
|
||||||||
Denise |
|
||||||||
Dennis |
|
||||||||
Elise |
|
||||||||
Ingrid |
|
||||||||
Lars |
|
||||||||
Leen |
|
||||||||
Leonie |
|
||||||||
Lisanne |
|
||||||||
Marijke |
|
||||||||
Marion |
|
||||||||
Marjolein |
|
||||||||
Martijn |
|
||||||||
Natasja |
|
||||||||
Nick |
|
||||||||
Niels |
|
||||||||
Nigel |
|
||||||||
Nina |
|
||||||||
Rens |
|
||||||||
Richard |
|
||||||||
Stijn |
|
||||||||
William |
|
||||||||
Ik voel me op school veilig genoeg om ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
te zijn wie ik ben | |||||||
voor mijn geloof uit te komen | |||||||
mijn mening te geven | |||||||
te kiezen en te doen wat ik wil | |||||||
te gaan en te staan waar ik wil | |||||||
Ik voel me op school veilig ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
in de klas | |||||||
in het schoolgebouw | |||||||
in de kleedruimte van de gymzaal | |||||||
op het schoolplein | |||||||
in de buurt van de school | |||||||
Ik vind dat de school ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
goed op de regels let | |||||||
goed helpt als je hulp vraagt | |||||||
pesten en geweld goed aanpakt | |||||||
discriminatie goed aanpakt | |||||||
Ik voel me op school prettig met ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
de andere kinderen | |||||||
de juffen en meesters | |||||||
andere mensen die op school werken | |||||||
de leerlingen van andere scholen | |||||||
Ik heb op school vaak last van ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
uitschelden | |||||||
dreigen met woorden | |||||||
stuk maken of stelen van mijn spullen | |||||||
uitsluiting (niet mee mogen doen) | |||||||
pesten | |||||||
slaan en schoppen | |||||||
discriminatie | |||||||
Ik word op school gepest ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
om hoe ik eruit zie | |||||||
om wat ik wel en niet goed kan | |||||||
om mijn afkomst of geloof of cultuur | |||||||
om de manier waarop ik spreek en schrijf | |||||||
omdat ik een jongen of een meisje ben | |||||||
Ik doe zelf mee aan ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
uitschelden | |||||||
bedreigen met woorden | |||||||
stuk maken of stelen van spullen | |||||||
uitsluiten (niet mee laten doen) | |||||||
pesten | |||||||
slaan en schoppen | |||||||
discriminatie | |||||||
De sfeer in de klas ... | nee | - | 0 | + | ja | ||
In onze klas kan je veilig jezelf zijn | |||||||
De kinderen hebben respect voor elkaar | |||||||
De juf of meester is eerlijk en goed voor alle kinderen | |||||||
Als je iets goed doet krijg je complimenten | |||||||
Niemand pakt zomaar iets van je: kinderen vragen het je eerst | |||||||
Het is normaal om vragen te stellen en kritiek te geven | |||||||
Bij ruzie en pesten ... | nee | - | 0 | + | ja | |
Als je last van iemand hebt kun je NEE of STOP zeggen | ||||||
Als kinderen je pesten dan zeggen andere kinderen STOP | ||||||
Als je NEE of STOP zegt dan stoppen kinderen ook echt | ||||||
Als het niet stopt kan je de juf of meester erbij halen | ||||||
In de klas lossen we ruzie zonder geweld op | ||||||
© Sociogram Online |
Geen weergave van gekleurde balkjes? Zet dan het printen van achtergrondkleuren aan: Zie `Pagina-instelling` (Internet Explorer) |